poniedziałek, 20 sierpnia 2012

prologue

Byłaś/eś w takiej sytuacji, kiedy cała Twoja rodzina, była przeciwko Tobie? Kiedy wszyscy się od Ciebie odwrócili, bo miałaś/eś na swoje życie inny plan niż wszyscy inni z Twojego rodu? Mam nadzieję, że nie. Bo ja, ja tak miałam. Zostałam skreślona. Nikt z rodziny nie chciał mnie znać, uważali mnie za czarną owcę, za kogoś, kto splamił honor ich rodziny. Wszystko dlatego, że nie chciałam zostać prawnikiem jak wszyscy w mojej rodzinie. Nienawidziłam tego, byłam inna. Wolałam spędząć czas na świeżym powietrzu, czytać powieści przygodowe, wsłuchiwać się w muzykę Ed Sheerana, siedzieć z głową w humorach i przede wszystkim rysować. Tak, to właśnie byłam ja. Kiedyś. Dopóki nie oświadczyłam rodzinie, że nie mam zamiaru iść na studia prawnicze, że nie chce zostać w Polsce. Wszystko legło w gruzach. Gdyby nie Patryk, chyba bym sobie nie poradziła. Stanął za mną murem, jego rodzice i moi byli od dawna w spółce, więc można się domyśleć, jaka była reakacja jego rodziców. Uciekliśmy. Wiem, ucieczka nie jest dobrym sposobem, ale nie było innego wyjścia. Wtedy miałam szesnaście lat, a Patrick osiemnaście. Oboje zmieniliśmy nazwiska, wygląd, styl ubierania. Dosłownie wszystko. Rodzice nasz szukali, ale bez żadnych efektów. Udało nam się wynająć mieszkanie na przedmieściach Londynu, może to nie był szczyt marzeń, ale zawsze coś. Przez dwa lata oboje się uczyliśmy, ciężko pracowaliśmy, aby się czegoś dorobić. Móc się przeprowadzić, żyć na pewnym, wyznaczonym poziomie. Udało. Wydawało się, że teraz wszystko będzie szło zgodnie z naszymi planami.. 

"nigdy nie myśl, że wszystko dalej będzie dobrze. zawsze coś może się spierdolić, tak po prostu. bez żadnej sensownej przyczyny. tak po prostu musi być, coś musi spierdolić, aby drugie miało szanse się poprawić. być czymś, a właściwie kimś lepszym. "

14 komentarzy:

  1. *.* ;o ej fajne :D czekam na 1 rozdział <3

    OdpowiedzUsuń
  2. rozdział proszę. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. no, prolog niczego sobie. kiedy rozdział?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jestem w trakcie pisania. rozdział pojawi się pod koniec tygodnia. :)

      Usuń
  4. bohaterowie jak i ten prolog jest genialny, baaardzo mi się podoba i jeżeli byłabyś taka kochana i mnie informowała mnie o następnych albo na fb ( zacnę milczałkę), albo na twitterze (@cutehoopy)
    ciekawa jestem rozwoju akcji . <3
    xxx

    OdpowiedzUsuń
  5. masowe komentowanie dla domki. czas start! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. trololo. podoba mi sie ej. :>

    OdpowiedzUsuń
  7. hooooooooooooooooow could you?! lol <3

    OdpowiedzUsuń
  8. CUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUDOO ♥
    Czekam na wiecej <3

    Informuj jak co ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. jak zawsze wszystko pięknie, ślicznie a Ty pierdolisz, że zjebane. *nieogarniam*

    OdpowiedzUsuń
  10. o mój boże, to jest .. piękne. pierwszy rozdział będzie kontynuacją?

    OdpowiedzUsuń
  11. jestem w szoku. prolog zapowiada, że blog będzie nieziemski. :)

    OdpowiedzUsuń